Tur att jag är så jävla grym!!!

0kommentarer

Jaaaaaaaa träningen gick galet bra idag!!! :D Fan vad skönt!! Vi körde både bakåt och frammåt på tumbling och det gick riktigt bra! Framförallt så tvekade jag nästan ingenting, vilket är ett bra framsteg :) Sen lyckades jag även förbättra skälva övningarna också :) Asnice! Sen hade vi styrka och jag gav allt jag hade :D Så nu är jag fett stolt över mig själv :D
Annars har dagen varit okej. Tog sprutan imorse, gick bra. Gick sen till skolan och ja... lärde mig saker :P Jobbade grymt på NOn och bilden :) Frida duktig :) Sen åkte jag och Miccan in till norrtälje :) Skulle köpa hörlurar till mig men dem som jag ville ha fanns inte :( Och jag hitta ett hårstrå i min Subway macka!!! Så jävla äckligt!!! Fy fan!
Jaa och nu har jag just duschat och sitter här :)
Nej nu har jag inge mer å skriva :P Pöss på er!


Hehe fiiin bild på Miccan :) Tack för eftermiddan gums :) <3333

Kommentera

Publiceras ej