Trevlig kväll me brudarna :)

2kommentarer

Okej, det är oktober och de har snöat!!! INTE OKEJ!!! Visst snön e mysig och allt, men de e en aningens för tidigt om ni frågar mig! Den ska ju komma runt juletiderna så man kan njuta av den längre. Kommer den nu så har man tröttnat på de till juletiderna. Usch nej. Fast stannar ju inte kvar på marken än iallafall. Bra det.
Aja, jag har just kommit hem från en trevlig kväll hos Agnes :D Vi åt chips, godis, kollade American Pie och snackade :D Var några tjejer från klassen :) Mycket trevligt!!
Jaha vad händer imorn då? Eller idag enligt klockans siffror. Jag ska förhoppningsvis se 24 med Micke, vi pratade om de tidigare i veckan så jag hoppas verkligen itne han har andra planer och glömt mig!
Sen på kvällen är de träning och jag ska snurra runt på lite volter då tänkte jag :) Om jag vågar ;) 
Nej nu kallar sängen. Puss å kram <333


Hehe gaaah vad gammal bild!! Men no tjejer e så jävla underbara :D

2 kommentarer

rosie

16 Oct 2010 14:58

Mysigt!! Man skall va rädd om tjejkompisarna. Det känns som om du e på väg "upp" Frida ! Härligt! Kram

Anonym

16 Oct 2010 19:37

Det är gott med chips. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Kommentera

Publiceras ej