Trevlig fredagskväll!!!

0kommentarer

Godmorgon!!
Sååå trevlig fredagkväll alltså :D Först jobbade jag, var tvungen att jobba över vilket inte var det positiva i min fredag ;) Jag blev jättearg, fråga Agnes ;)
Men sen kommer jag hem, möter upp hela min familj + Moa och Micke i soffan :) Då kändes det med en gång bättre :)
Vi satt och prata å åt chips å sen åt vi plankstek :D Galet gott!
Efter kollade jag och Micke 24 :D Tror vi hann med 6 eller 5 avsnitt den kvällen :D Så vi var klara runt ett, då pallade vi inte kolla nå mer. Gick ner å snacka lite i vardagsrummet, kolla på två muppar (sofia och moa) som låg och flabba.
Runt två skulle Micke hämta sin syrra i Norrtälje så jag följde med. Han skutsade hem henna och sen satt vi och snackade i bilen till typ 4 :) Det var jävligt trevligt måste jag säga! Jag gillar å prata :) Men de vet ni väl ;) Speciellt med trevliga och roliga människor :) Sen idag sov jag till kvart över 11!!! REKOOOOOORD!!!!
Idag ska jag åka och kolla på genrep inför EM i gymnastik :D Hannie är med och förhoppningsvis får jag träffa henne en snabbis!!
Fick just reda på att Richard hämtar mig om 20 minuter. Skynda mig!!!
Puss å kram <3333

Kommentera

Publiceras ej