Skalla kudden

0kommentarer

Hm.... Tror jag ska ta och skalla kudden snart. Ögonen börjar få jobba lite nu för att hålla sig uppe. Kan vara bra att få sova ut ordentligt också :) Jag går och lägger mig runt 11 varje kväll, vilket har funkat bra och så, men tror aldrig det är fel att gå och lägga sig tidigare ibland :) Sömn e viktigt.
Imorn blir det som vanligt en dag i skolan, känns ovanligt tråkigt faktiskt, ingen lust alls. E nog för att jag bara vill att dagarna ska gå nu så jag får åka till Älsklingen. I alla fall så efter blir det träning med tjejgruppen och sen träning själv :) Hoppas på att träningen går bra, känns som att hopp går bättre än matta för tillfället, så förhoppningsvis ska det nog gå imorn. Styrka också, ska ge allt har jag bestämt! Faktiskt börjar göra de ganska ofta nu :) Sen hem och packa.
Ska försöka att inte glömma något.
Godnatt alla fina läsare :D Puss å kram


Fråga inte...

Kommentera

Publiceras ej