Long time

0kommentarer

Sorry, jag har int bloggat på massa länge, jag vet.
För det första, SNÖ???!!! Det kom ju en aning oväntat igårmorse... Sofia kommerå väcker mig och säger att vi inte kan ta moppen för de e fullt med snö ute. Jag trodde ju hon drev med mig :P
Igårkväll hade jag iallafall en galet trevlig kväll :) Var hemma hos Hanna och firade Matti som har fyllt byxmyndig :D Har ju helt glömt att gratta henne här i bloggen! Fy skäms på mig! Men grattis gumman :D Hoppas du vart nöjd med din födelsedag! Jag hade iallafall jättekul :D Tyvärr var jag tvungen att åka hem tidigt för skulle upp och jobba idag... Jävligt synd faktiskt för jag hade gärna stannat kvar längre. Men men, pengar e ju bra de med. Så gick upp kvart över 7 imorse (inte så uppskattat) och jobbade fårn halv 9 till 12. Var inte så farligt faktiskt, var ganska trevligt de med :) Jag och Agnes var i samma gång nästan hela tiden så då är det mycket roligare :)
Sen kom jag hem och snackade lite med Johannes, kan knappt fatta att jag får se honom om mindre än en vecka!! :D Så känns knappt nå jobbigt med sista veckan i skolan, kommer ändå bara tänka på att jag får träffa honom snart :) Förhoppningsvis går veckan fort.
Ikväll blir det myskväll med familjen, väldigt längesen faktiskt. Vi ska kolla på Juno som går på tv ikväll :) Missa inte dne hörni! Bra film!
Nu ska jag skriva lite och kolla lite One tree hill :)
Puss å kram <3333


från förra året..

Kommentera

Publiceras ej