Klurigt med noveller...

2kommentarer

Tjoo!
Gick hem fårn sista lektionen idag, hade ont i magen och var ändå klar med de jag skulle göra. Så nu har jag spenderat den senaste timmen framför datorn och försökt bli klar med min novell. Inte jättemycket kvar nu. Men blir typ aldrig nöjd :P För jag skriver i början och så kommer jag på medan jag skriver, så det känns inte som att början hör ihop med slutet för jag hinner ändra mig så många gånger om hur novellen ska vara :P Aja får se hur det blir den..
Kanske gör om början men det vet jag inte om jag vill för den var jag nöjd med :P
Nu ska jag snart äta och sen byta om, idag ska jag träna småkillar och sen träna själv :) Ska bli najsigt!
Vi hörs senare! Puss


Jag vill va brun igen!! Inget med inlägget å göra jag vet, men kände bara att jag längtar
efter å va brun :P

2 kommentarer

Wiman

19 Oct 2010 22:22

Ha ha du snackar om brunhet medans Sebbes ben smälter snyggt in med båtens färg :D

F

20 Oct 2010 15:54

:P

Kommentera

Publiceras ej