Ingen bra träning

0kommentarer

Tränigen idag gick inte bra. Inte bra alls. Skruvarna gick okej i början, sen gick de piss. Kollar man helheten på laget så ser de inte bra ut heller. Massa snack, okoncentration, skador, flams. Känns inte som laget är på topp nu. Jag vet, de här e massa negativt de jag skriver nu, men det känns inte som att hela laget vill. Laget kan inte alltid vara på topp jämt. Men när man till och med ser på tränarna hur besvikna dem blir, då e de illa. Jag skyller inte på alla andra. Jag skyller mycket på mig själv också, jag pratar jag med, jag kör inge vidare över huvud taget. Min vilja är inte på topp.
Den finns där, de vet jag, den vill bara inte komma fram så mkt just nu. Kanske är så för fler också. Jag vet inte. Men det måste ju finnas någon anledning iallafall.
Något som e roligt å possitivt e hur jävla mycket alla har utvecklats!! Man märker de så galet tydligt. Alla e hur duktiga som helst! Det e riktigt kul å se!
Så jaa både lite positivt å negativt.
Vi började iallafall köra rondater med tjejerna med på träningen idag :) Riktigt roligt, hoppas på att de blir tävling med dem i vår :D
Nu ska jag äta lite tror jag faktiskt. Ha de bra! Pöss


Tjejer, ni e allt för mig, ni är som min andra familj. Vi har ett speciellt band. Aldrig att de
kan försvinna. Om ni bara visste hur mycket jag älskar er

Kommentera

Publiceras ej