I want to lay You down in a bed of roses

2kommentarer

Godmorgon!
Uppe med tuppen fast jag hade sovmorgon... Alltid så. vaknade 20 i 9. Men men jag kände mig utvilad och det är väl huvudsaken :) Gick och la mig tidigt igår också :) Skönt det med, så jobbigt å vända om på dygnet.
Nu har jag just skrivit lite på min skräcknovell :) Går ganska bra faktiskt.
Idag ska jag plugga, också gå ut i det jättefina höstvädret och antagligen ta med mig sofias kamera om jag orkar och kanske fota lite :) Eller så får det bli mobilkameran ;) Får se helt enkelt. Hamnar nog lite bilder här sen iallafall :)
Ikväll blir det träning först med killgruppen sen själv. Richard skulle komma lite tidigare till träningen idag och vara lite insperationskälla till småkillarna :) Så dem får se hur duktig man kan bli och ja, sen är det väl lite mer respekt med en kille ;) Tror det blir riktigt bra.
Är galet taggad till min egen träning också! Hoppas verkligen att det går bra idag! Lika bra som förra gången :)
Åååå nu lyssnar jag på Bed of Roses :) Fastnat för den låten. Massa bra :)
Nej nu ska jag väl skriva vidare på novellen! Ha det bäst, pussar <333

2 kommentarer

Johannes

12 Oct 2010 19:34

Bra låt :-)

Älskar dig hur mycket som helst <3

F

12 Oct 2010 20:58

Älskar dig hur mkt som helst :) <3

Kommentera

Publiceras ej