Gårdagen

1kommentarer

Gud jag skulle uppdaterat mer igår ju. Vad hände med de? Aja nu sitter jag här iallafall :)
Gårdagen var riktigt najs, fick en impuls när Micke logga in på msn att vi måste se 24! Så han kom hit efter 10 typ, åt macka fort som fan medand vi slängde på 24 :P Hann se klart avsnittet faktiskt innan han skulle åka klockan 11 och jobba :) Asnajs!
Sen pluggadej ag lite mer, matten gick inte så bra, men fick hjälp sen på kvällen av älsklingen. Tur jag har ett mattesnille till pojkvän :P Tack iallafall förstår inte hur du står ut med mig å mina korkade kommentarer ;)
Iallafall så där emellan var jag med Jentan och vi kollade på barnen på Luna. Hade även utv samtal. Kom hem, åt fort, sen direkt till träningen och småkillarna var sååååå grymma!!! Vi började öva på rondat å jädrar imej alltså vad bra det var för att vara första gången! Även lite förövning till handvolt :) Och inspirationsrichard fick vara med lite :) Han visade en rondat flicks :P Dem såg ganska häpna ut om ni frågar mig ;)
Min träning gick väl okej, inte jättebra men inte dåligt. Så var det med de.
Idag blir det skolan sen jobba. Hoppas på att dagen går fort! Nu måste jag ut å starta moppen! Puss å kram <333


Älskar bilden! Saknar dig Tilda!!

1 kommentarer

mathilda larsson <3

13 Oct 2010 19:45

Saknar dig också!!!! <333

Kommentera

Publiceras ej