FÖRLÅT!!!!

1kommentarer

Så nu ska jag skriva ett vackert inlägg här.
Jag var väldigt korkad idag, jag gick inte på norrtäljemarknaden för att jag inte hade någon att gå med för Agnes jobbade och skulle inte in. MEN, korkad som jag är så tänkte jag inte alls på att ringa Micke och fråga om han ville gå med mig! Förlåt Micke Wiman, Mycket dumt av mig, skulle självklart ringt dig och frågat, jag är  väldigt dum utav mig. Och ja du ville ju ha typ 50 förlåt så du ska få det. Bara för du betyder så himla mycket för mig :) Och för att du inte ska säga upp bekantskapen på mig och för att jag vill ha något och göra på fredag och typ resten av mitt liv ;) Och för att du är en utav mina bästavänner och jag förstår inte hur jag kunde glömma å fråga dig!!!
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåtförlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt
förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt


Förlåt Micke Wiman!!!! Det där var mer än 50 förlåt till och med.

1 kommentarer

mm

06 Oct 2010 21:58

Skulle också har gått med dig om du hade tänkt på det. Synd för mig, men du behöver inte ber om ursäkt. Ha det gott. pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej