Fan vad stolt jag är!!!

2kommentarer

Shiiiiiiiiiiiiiiit vad bra träning!!! Är så jävla nöjd!! Gick så jävla bra så jag vill abra skratta, så grymt stolt över mig själv om man får säga så!
Mitt mål den här träningen var att jag skulle köra dubbel salto från trampolin, för första gången i mitt liv, aldrig gjort de. Vi börjar med att köra dubblar frammåt på trampet. Tänkte att jag sak fanimej köra det idag, inte gjort de sen i somras. Så jag körde förövningar och sen laddade jag för en dubbel och körde på första försöket!! Efter det så släppte allt. Det är första gången jag springer till trampetten och tänker fan vad kul det här är. Jag var inte rädd, jag var inte orolig, det var bara så jävla kul!! Och sen helt plötsligt, utan att det var meningen, så ställde jag den! Jag landade på fötterna! Jag körde den om och om igen och jag tvekade inte en enda gång! Jag brukar tveka ungefär varannat varv på träningarna. Den här träningen tvekade jag inte en enda gång! Bara det är ett väldigt stort framsteg!
Iallafall så körde jag dubbel flera gånger, bestämde mig sen för att nöja mig så. Vill inte förstöra något.
Så vi hade lite fruktpaus, sen skulle vi hoppa trampolin :) Körde lite vanliga salt på trampolinen, sen lite ut i gropen :)
Körde några streckar till rygg, d gick däremot inte så bra :P Men men allt kan inte gå bra. Sen skulle jag köra runt på dubbel salto. Var galet nervös, men jag gjorde de!! Två gånger! Herregud vad lycklig jag avr asså! Det är sånna här stunder som man verkligen förstår vilken jävla tur att man går på gymnastik. För dem här stunderna är nästan overkligt härliga!
Emma Fridén kom även på träningen idag, vilket också gjorde den till den bästa på länge! Gud vad jag saknar Emma! Du är en sån otroligt fin tjej, så rolig å snäll! Jag och Emma har ju tragglat dem här jävla dubblarna länge nu, eller hur tjejen? Och idag körde både du och jag runt på dem så de rök! Guud vad duktig du är, inte tränat på en månad och kommer till träningen och kör massa dubblar! Så jävla bra gjort!
Även Sofia, systern, var grym idag! Hon landade på nacken i våras och har inte kört dubbel sen då, men även för dig släppte de lite idag! :) Duktigt syrran!
Förövrigt så var det sjukt bra stämning i gruppen idag också :) Älskar när det är så! Alla pratar å e glada å på bra humör :) Älskart!
Nu blev de ett långt inlägg, men så blir de ibland :P Jag är iallafall väldigt stolt över mig själv, Emma och Sofia som har släppt sina spärrar idag :) Alla andra också såklart, galet bra lag har vi, men blir något extra när en spärr släpper :) Tack för ikväll tjejer å killar!!

2 kommentarer

rosie

22 Oct 2010 06:42

DUKTIG! Skönt med kicken efter att man vågat något eller hur?! Keep it up!Kram Rosie

F

22 Oct 2010 14:28

Tack så mycket!!!

Saknar dig!! Kram

Kommentera

Publiceras ej