EM silver!!!

0kommentarer

Då var det söndag! Om dagarna går såhär fort resten av veckan så är jag hos älsklingen på nolltid :)
Gårkvällen var asnice! Micke kom också :D Så vi kollade på Juno å hade trevligt :) Me like! Längesen jag kollade film med mamma och pappa också :) Gick och la mig runt 20 över 1 tror jag och fick sova ut idag :) Skönt!
Idag blir det slappdag, skitväder ute, det regnar och regn + snö= slaksk... Frida HATAR slask! Så jag tror faktiskt jag ska bänka mig framför en film som plåster på såren :) Sen blir det ju självklart träning senare också!
Just det apropå gympa!! Hannie, min älskade Hannie, tävlade EM i helgen och de kom två!!! De är andra bäst i hela europa på truppgymnastik!!! Hur coolt är inte de? Så jävla häftigt! Fan vad stolt jag är över dig hannie! Vad började det med, lite volter på studsmattan? ;) Hoppas att jag kan få bli lika duktig som dig en dag.

Kommentera

Publiceras ej