Du är tamej fan en jävel på kärlek älskling

2kommentarer

Ligger och lyssnar på En jävel på kärlek :) haha fan vad grym den låten är!!
Jag har fan världens bästa pojkvän, igår när jag kom hem hade han gjort en spellista som hette till Till Älsklingen <3 där han lagt in gulliga låtar. Bla bubbly, Long Distance, Everithing I do å några fler :) Så jävla gullig han e!! Så nu ligger jag och lyssnar på låtarna där ifrån, jag börjar fan gråta snart, så jävla gulligt! Jag älskar dig Älsklingen!! Saknar dig nå otroligt mycket.
Iallafall så var gårdagen riktigt najs!! Jag, Jennifer, Richard och Charlotta åkte till Stockholm och kollade på så galet duktiga gymnaster! Så otroligt häftigt å kolla på gympa på så hög nivå. Blir råtaggad!!
Idag blir det plugga å sen träning. Vill kolla 24 med Micke men måste fan plugga. Usch läxor suger. Skolan suger.
Aja nu måste jag duscha!! Ha det bäst puss å kram <33

2 kommentarer

Johannes

10 Oct 2010 12:27

Vad gullig du är :-)

Du är världens bästa flickvän

Älskar o saknar dig så jävla mkt <3

F

10 Oct 2010 21:02

E de ngn som e gullig här så e de du!! :)

Älskar dig <33

Kommentera

Publiceras ej