Dåligt bloggande

0kommentarer

Dåligt bloggande jag vet... Sorry. Orkade helt enkelt inte igår :P
Måndagen gick iallafall fort :) Skoldagen var väl okej, jobbet med, sen kom jag hem och satt typ framför datorn resten av kvällen :) Chattade med älsklingen :) Saknar massor <33 Faktiskt bara lite mindre än 4 veckor kvar tills jag åker till honom :)
Nu ska jag snart åka till vårdcentralen, ska ta gardasil sprutan. Så jävla segt jag tog ju den en gång, sen var man tvungen och ta exakt en månad efter men då var jag sjuk, så då kunde jag inte och nu måste jag ta om alla tre! Snark!
Iallafall så sen blir det plugget och direkt efter plugget in till Norrtan å kolla lite affärer för att sen träna småkillar och träna själv :) Blir nog en bra dag. Inte världens jobbigaste dag i skolan heller. Hoppas jag :P
Ni får ha det så bra! Puss å kram <333


Saknar dem varma tiderna...

Kommentera

Publiceras ej