Ett inlägg till alla underbara i gympagruppen <3333

0kommentarer

Mina bästa härliga underbara gympakompisar, fan vad vi e bra!!! Vi ska äga så jävla hårt imorn, vi kommer krossa alla!! Eller hur?? Så jävla taggad, har ju sett sjukt bra ut på träningarna nu! Vi är så galet grymma, kommer gå asbra!
Tagga som fan idag så tar vi dem med storm imorn!
Jag älskar er glöm inte det!!! Ni är helt fantastiska :D NGF för alltid!!! Och ni har och kommer alltid ta upp en stor del av mitt hjärta! Ni är som min andra familj! :D Det spelar ingen roll att vi inte vinner, eller tar medalj eller om det går dåligt för oss på en tävling, för vi har varandra. Vi håller alltid ihop. Och vi har en sån grym sammanhållning! :D
Alla våra fina minnen vi har tillsammans! Hörni dem är oslagbara! Varenda sekund med er i underbar. Så många år vi har tillbringat tillsammans! Och fler blir det, eller hur tjejor? :D  Jag är sså glad att jag har er, utan er vora jag ingenting! Utan gympan vore jag ingenting! Guuud, ni är verkligen ren lycka. Lycka rakt igenom. Det vill jag att ni ska veta.



















































Norrtälje gymnast, en riktig fantast
Vi springer flera mil och gör volter med stil
VI ROCKAR FETT!
NGF
VI ROCKAR FETT
NGF
VI ROCKAR FETT
N-G-F Rockar fett YO!



Om ni bara visste vad ni betydde för mig. Vi för alltid ♥



Kommentera

Publiceras ej