Tjoo

0kommentarer

Tjo bloggen!
Görs? Själv gör jag typ inget, har tråkigt. Funderar på å göra engelskaläxan så har jag den klar. Då har jag inga mer läxor å tänka på sen. Vore skönt. Tråkigt bara. Inte på topphumör för tillfället. Saknar älsklingen så. Som alltid.
Får nog bli en tidig kväll, skönare att sova när man e på dåligt humör. Eller gå ner å göra mig liten i mammas knä igen. Brukar hjälpa de med.
Imorn ska vi iallafall till Roslagsskolan med klassen och snacka med folk som håller på med olika yrken. Inför gymnasiet. Så slipper skolan hela dagen iallafall. Ska stanna kvar sen och gå på träning. Så det blir bra de. Sista träningen innan tävling nu som e på söndag. Nervöst. Men det ska nog gå bra börjar ju faktiskt se riktigt bra ut nu :)
Nej, dags å sätta igång med engelskan om jag ska få något gjort idag.
Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej