Tack för en härlig helg NGF!

1kommentarer

Heeeej!
Hur mår ni mina små vänner? Själv e jag sjuk fortfarande, de e nog inte så bra att tävla när man e sjuk :P
Helgen har varit väldigt rolig och mysig som alltid med NGF, däremot gick tävlingen åt helvete. Gick väldigt bra på alla grenar, tycker vi, och vi fick jättebra poäng på hopp och matte, men på frisåtendet fick vi hur dåliga poäng som helst! Och vi fattar inte varför! Väldigt synd, med lite bättre poäng hade vi antagligen gått vidare till final... Så det var en del ledsna miner. Men vi hade det mysigt sen på kvällen med tacos och film. Så det var okej iallafall. Hemresan däremot var ju allt annat än mysig. Än en gång så var ett tåg försenat så vi missade anslutningståget. Vi blev satta på en buss och där satt vi väl i 5-6 timmar... Känner ni igen händelsen? Ungefär exakt samma sak hände när vi skulle hem från lägret i somras. Så det var väldigt segt, mådde inge bra heller och var helt nere. Nej, så det var inte kul! Men iallafall, så tack för helgen, alla presterade grymt bra tycker jag!!
Nu till dagen. Jag har varit hemma hela dage, faktiskt pluggat lite. Ska plugga mer strax. NO prov på onsdag.
Ni får ha det bra, nu vet ni att jag lever iallafall! Puss å kram <33

1 kommentarer

Madeleine<333

29 Nov 2010 19:31

jag saknar helgen! den var så mysig:)

Kommentera

Publiceras ej