SNÖSTORM!!

0kommentarer

Jag ser de snöar jag ser de snöar de var ju roligt hurra... Eller ja. Roligt vet jag inte. Eller d e ju kul med snö, men d måste ju inte vara storm. Lär ju få vänta ett tag på bussen. Men träning iallafall, först med killarna å sen själv :) Med killarna ska vi börja öva inför juluppvisningen som är den femte. Ska bli skojsigt :) Hoppas dem är lite mindra vilda idag :P
Just nu spelas Oskar Linnros Genom eld i mina öron :) Älskar låten! Börjar gilla honom lite tror jag faktiskt... Gillade inte honom så mycket förut. Men nu så :)
Just det, gick asbra på mitt hälsoarbete med! Så jävla roligt å skriva sånt tycker jag :) Jag skriver om min hälsa, vad som påverkar den och mig, både positivt och negativt och också vad som gör mig riktigt lycklig och vad som gör mig ledsen. Lite sånt, ska skriva lite blandat tror jag.
Nu måste jag dra! Puss å kram <333

Kommentera

Publiceras ej