Snöoväder, blogglust och träningslust!

0kommentarer

Tjoo på er!
Skola ida, som vanligt. Vi har matteprov snart. Känns ganska bra så det ska nog gå :)
Just nu har vi idrott, vi håller ju på med teori. Jag ska snart sätta igång med mitt hälsoarbete. Har just gjort ett grupp arbete med Jasse och Agge om sportanorexia.
Idag ska det bli snöstorm säger dem... Snön fgår gärna komma nu tycker jag, men snöstorm e väl inte nödvändigt? Speciellt inte eftersom vi har tävlingsträning och fölr en del blir det vä lsvårt att ta sig till träningen. Bara hopppas att vädret inte bryter ut förns efter vi börjat träna :) Ser ju lugnt ut nu iallafall. Taggad till träningen massa! har varit det flera träningar nu, börjar få tillbaks min gympalust :) det känns extremt bra! Gympan gör mig glad :)
Föresten har jag har världens blogglust! Vet inte riktigt bad jag ska skriva om bara :P Men as sugen på å blogga eller skriva!
Aja e väl lika bra att sätta igång med arbetet nu! Puss å kram<333

Helvete s¨g just att snöstormen har börjat!


Sugen på å åka bräda...

Kommentera

Publiceras ej