Slapp dag :)

0kommentarer

Morsning!
Ligger i min säng, har just jobbat. Gick bra idag tycker jag, gick fort. Jag har sån jävla träningslust! Vill träna! Längtar tills imorn :) Också blir det Vännersborg för å tävla RC i helgen :D Aaaaasnice! Åka iväg med härligaste gänget och ha massa skoj :D Läääängtar!!
Annars har dagen varit en riktig slappdag. As skönt. Vart ut en sväng med hunden och typ suttit vid datorn. Men imorn är det skola igen och helgen är över... Vi ska på teater med skolan, varför fattar jag inte. Vi har jättemycket att göra nu innan betygen sätts speciellt i Svenskan och Engelskan. Vi har 3 engelska lektioner innan jul!! De e ju fan helt sjukt! Men tror vi skulle fixa det på något sätt och sno andra lektioner till det. Vi håller på att läser en bok på engelska nu, Go ask Alice heter den. Den e bra tycker jag :) Kommer kanske en recension på den sen, vem vet.
Nu ska jag försöka värma mig själv lite, de e svinkallt i mitt rum. Hare!

Kommentera

Publiceras ej