Nu drar vi strax till Vännersborg!!

1kommentarer

Just avslutat ett långt men underbart samtal med Johannes :) Behövs nu när saknaden e stor och vi knappt kommer höras något på två dagar.
Halsonten har lagt sig, väldigt skönt jag känner knappt av den längre :) Däremot har jag blivit dunderförkyld! Ipren i mig nu, tack och lov, mådde verkligen inge bra imorse. Öronen har börjat göra ont också och de hatar jag! Åååå trevligt nu råkade jag nysa över hela datorn... Nu fick den sig en dusch också. Iallafall så är näs sprayen min bästa vän för tillfället.
Jag ska snart ut med Laffie en sväng, sedan packa ner det sista i väskan och försöka stänga den. Det kan bli en utmaning ;)
Föresten har vi julpyntat här hemma nu!! Åååå vad julstämning man får :D Jag älskart!
Om några timmar sitter vi dessutom på tåget mot Vännersborg, ska bli så jäkla mysigt alltså!! Knarrande luftmadrasser, sovsäckar, morgontrötta gymnaster, bus, och en himla massa skratt! Det är läger de!!
Ni får ha det så bra i helgen, önska oss lycka till :D Puss å kram <333

1 kommentarer

vivi

27 Nov 2010 00:15

Jag älskar din positiva sida Frida!

Lycka till i helgen.

Pok

Kommentera

Publiceras ej