Hey, I´m in love

4kommentarer



Saknaden efter älsklingen är enorm.
Men det har varit en underbar helg :) Som alltid. Vi har väl inte gjort så mycket egentligen, Rothmans var här i lördagskväll så vi satt å umgicks lite med dem. Annars bara tagit det lugnt och varit med varandra. Underbart.
Nu sitter han på tåget hem och vi ses inte förns om 6 veckor. En lång tid. Men förhoppningsvis en tid som går snabbt. Ganska mycket i skolan nu, de första betygen sätts snart och sen är det ju bara 4 veckor tills jullov :) Det är inte lång tid alls!! :) Och efter de går ju tiden snabbt som bara den :) Det gäller att försöka se det positivt. Svårt ibland, man får försöka :) Imorn är vi lediga från skolan, på tisdag är det teater med plugget och på fredag e jag ledig för då drar vi till Vännersborg :D Såååå en skön vecka med andra ord!
Nu ska jag lyssna musik och läsa bloggar, sen får det bli en tidig kväll. Är megatrött!

4 kommentarer

Vivi

22 Nov 2010 10:09

Jättefin bild......jag förstår att du saknar Johannes.

Pok

rosie

22 Nov 2010 11:37

Tack för en mysig lördagskväll! Mysig bild, puss o kram

F

22 Nov 2010 11:57

Tack själv, jättemysigt å få va med er igen!! Saknar er så! Puss å kram

Johannes

23 Nov 2010 15:17

Tack för en underbar helg :)

Saknade dig så fort jag gick ifrån dig på tågstationen

Du är mitt allt <3

Kommentera

Publiceras ej