Hannie <33

3kommentarer

Hej bloggen!
Inte bloggat på ett tag... Men kul att ni verkar gilalr designen :) E hanna som gjort den! Blir alltid lika nöjd :) Tack sweetie!! <33
Har tillbringat hela löärdagen och halva söndagen med den underbara bruden! Så himla kul, tyvärr e de ett tag kvar tills vi ses igen bara :(
Var hos kusinerna igår också, Ossian fyllde 18 :) Myndig nu :) Grattis i efterskott!!!
Nu kom jag just hem från träningen, vi tränade 4 timmar idag. Körde både redskap och fristående. Gick bra tycker jag :) Körde itne så mycket tumbling bara, vilket var tråkigt jag var taggad för de, men hopp gick bra :)
Imorn börjar skolan igen, vilket inte känns speciellt roligt... Fyfan. Aja, bara göra de bästa av situationen. tyvärr kommer jag inte på något för tillfället.
Nu ska jag ner och ta mig en macka! Ha de bäst puss å kram <333

3 kommentarer

mamsen

08 Nov 2010 18:55

Fin header!

När börjar recensionerna?

Är den "sårade" läkt?

Hanna

08 Nov 2010 19:18

du e bra underbar du med! Längtar redan tills vi ses nästa gång!! :D <3<3<3

Anonym

12 Nov 2010 00:14

Din design är fin. =)

Jag gillar den också. =)

Kommentera

Publiceras ej