Guldmedalj!!!!!

2kommentarer

GUUUUUUUUULD!!!! Igår tog NGF guld!!! Så jävla roligt vi är fan grymma tjejer!!! Vi blev så sjukt glada, vi var nästan säkra på att vi skulle ta medalj men att vi skulle ta guld trodde vi inte! Men ett guld blev det! Av 15 lag :D Guud jag var så jäkla nervös! Men allti gick bra, någon liten miss på matta, annars gick det riktigt bra! Första gången som så många tävlade på 1½ skruv på trampett och inte ett enda fall! Fan vad bra vi är tjejer!
Är jättenöjd med min instats också :) Något jävligt skoj var också att Micke kom och kollade :D Fan vad glad jag blev när jag fick reda på det! Riktigt kul. Rätt tävling å titta på också :) Tack Micke, skit kul att du ville å kunde komma å titta:)
Nu har jag just jobbat. Gick ganska bra, riktigt trött bara sen igår. Varit det hela dagen :P
Nu ska jag äta mat, sen blir det en lugn kväll framför datorn :)
Hare bäst, PoK <3333


Suddig bild, kommer förhoppningsvis bättre sen :D

2 kommentarer

Johannes

15 Nov 2010 22:09

Grattis!!!!

Duktiga ni är :-)

Hannii

15 Nov 2010 23:02

Grattis dude! :D bra ni e! :) <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej