En sjuk Frida

1kommentarer

Japp, jag är hemma och är sjuk... Halsen gör en massa ont. Har Ipren i mig nu iallafall så det känns lite bättre.
Har inte gjort så mycket idag, läst lite. Ska försöka bli frisk till imorn. Jag kommer ju åka med och tävla iallafall men vore ju skönt att må bra också. Inte konstigt att jag är sjuk, många som är det nu. Jag är faktiskt förvånad att jag har kunnat hålla mig såhär länge. Så typiskt att det ska komma nu när vi ska tävla bara... Men men det är som det är.
Dagen kommer bli seg och tråkig. Inte göra något på hela dagen, bara packa lite typ. Kan inte ens prata med älsklingen han ska på konsert. Aja det ordnar sig, något ska jag väl komma på. Kan ju alltid plugga matte i värsta fall ;)
Kanske kan spela lite sims också :)
Ordentligt med snö har det kommit också, det snöar lika mycket idag som igår. Ingen storm idag däremot och det är ju skönt :)
Nu ska jag ner och äta glass, det e skönt för halsen :) Puss å kram <333


Vacker bild på syrran min :)

1 kommentarer

mathilda <3

26 Nov 2010 18:17

Jättefin bild :D

Kommentera

Publiceras ej