Bredvid ditt namn står ett namn till

2kommentarer

Och i din port har ingenting
Förändrats utom just på din
För bredvid ditt namn står ett namn till

Sorry för dåligt bloggande igår! Orkade helt enkelt inte... Var i Norrtan med trevligaste brudarna på dan :D Jag, Agge och Jasse köpte present till Lisa som fyllt år :) Najs najs! Åt även på Subway :D Frida Love Subway!!! Mums :D
Efter träffade jag kussarna, asnajs å se dem igen! Vi handlade på flygis och åkte hem till dem för att börja göra pizza :D Hm... slutade med att halva pizzadegen låg på golvet ;) Nej men vi lyckades faktiskt rädda pizzan och tillslut hade vi en klar pizzadeg :D Hade lite olika saker på, blev många pizzor :P Gjorde även en fruktpizza :P Äpple å banan å kanel på :P Haha dock smakade jag den aldrig för jag var för mätt :P Till efterrätt blev de glass :D Muuuuuums de med! Så fattar ni vad jag åt igår! Åt hur mycket som helst! Men trevligt och gott var det! Tack för kvällen, var jättemysigt :)
Såååå vad händer idag?? INGENTING!!!! Så jävla skönt! Ska bara ta det lugnt, följa med Jentan och Sofia å fota lite kanske :) Måste komma ut lite iallafall, jättefint väder ju!
Ikväll blir det träning och jag är sjukt taggad!!! Ska bli så jävla roligt, längesen jag längtade såhär mycket efter å gå på träningen!
Nu måste jag fixa lite å sen försöka komma ut! Ska ner till farmor lite också tänkte jag :) Puss å kram <333

2 kommentarer

J

05 Nov 2010 09:53

Fy vilken dålig bild på mig!! Blir verkligen inte bra på bild! Puss på dig<333

F

05 Nov 2010 10:31

Blir du visst gums!!!! <333

Kommentera

Publiceras ej