Braaaaa träning!!!

1kommentarer

Heeej bloggen!
Skitbra träning! Gick så jävla bra på tumbling!!! Guuuuud vad kul! Älskar sånt här asså. Riktigt skönt när det går bra, och jag har fått tillbaks min gympalust igen :) I love it! Tycker det är kul på träningarna och ser fram emot att gå på träningarna! Helt underbart!
Idag kom Agge hem från london också :D Fan vad najs och se bruden igen!!! Älskar dig såå fina flicka :)
Skolan gick bra, jag, jasse och Agge redovisade vårat arbete om Sportanorexia :) Gick bra, verkade som lärarn gillade de :) Däremot har vi börjat med procent nu i matten och det är inte riktigt min grej tror jag. Svårt är det iallfall, fattar inte riktigt. Just det, fick 18 av 20 på båda mina matteprov med :) Är jättenöjd med att jag fick det på B-delen, sådär nöjd med de på A-delen.
Imorn blir det skola, sen hem å byta sträng på gitarren. Efter de TA DET LUGNT och sen repa med Micke och Sofia :)
Nu ska jag dra! Puss å kram <333

1 kommentarer

A

17 Nov 2010 16:34

<3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej