Bild collage

0kommentarer

Tjooo!
Sorry för att jag itne skrev mer igår, men jag orkade inte. Dagen igår var väldigt bra :) Vi var på någon framtidsgrej, där man fick prata med sånna som jobbade med olika saker. Inför gymnasiet. Jag snackade med en socionom, en journalist och en som jobbade med SOS- Alarm. Riktigt intressant, speciellt Socionom då eftersom det är de jag vill göra :)
Efter stannade jag i norrtälje tills småtjejerna hade tärning, dem körde volter för första gången!! :) Vad duktiga de är! Såg väl inte jättebra ut, men det ska det inte första gången ;)
Mina bilder kom igår också, inte berättat det men jag har beställt bilder från extrafilm för att jag ska göra ett bildcollage på min vägg i mitt rum :D Så det håller jag på och fixar med, bild kommer!
För tillfället skriver jag hälsoarbete, det går bra :) Jag ska jobab efter skolan, själv tyvärr för Agnes den prutten är i London. Men efter ska jag vara med Micke Wiman!! :D Jippi!! Inte träffats på huuuur länge som helst!
Nu måste jag jobab vidare de sista minutrarna. Puss å kram <3333

Kommentera

Publiceras ej