Bad hairday

2kommentarer

Godmorgon folket!
Badhair day idag för jag orkar inte fixa det ;) Tänkte bara att ni ville veta.... :P
Snart väntar en hel dag i skolan. Inte det roligaste, däremot så tror jag faktiskt att jag överlever eftersom efter skolan ska jag göra ingenting :D Så då ska jag göra dem här små grejerna som man aldrig hinner med annars. Jag ska ha ansiktsmask, tvätta lite (duktig jag e va?!) och plugga. Inte mycket att plugga tror jag, men lika bra att göra det så att jag inte hamnar efter. Ska sitta vid datorn också såklart ;)
Ute blåser det storm för tillfället.. Inte mysigt!Visst, snö är bra, men kan den inte bara dala ner sådär fint som det gör i disneyfilmer? Det gillar jag!
Just det, Första Advent på söndag :D Fan vad najs! Nu börjar julen närma sig!

2 kommentarer

vivi

24 Nov 2010 11:42

Älskar Musse och hans vänner, det är jul det!

Pok

Anonym

24 Nov 2010 14:57

tack snälla,

dina ord värmer mig, tack !

Kommentera

Publiceras ej