Äääääälskar gympa!!! :D

0kommentarer

Tjena!
Ledsen för dåligt bloggande, men jag hinner helt enkelt inte. Igr hade jag träning, med smp tjejerna och sen tränade jag själv. Snart är det ju RC så vi tävlingstränar för fullt :) Gick sjuuuukt bra för mig igår iallafall! Jag stog på mina 1½ skruvar flera gånger! Guuuud känslan är underbar :D Jag älskart! Åååå vad jag älskar gymnastik!!!
Idga är det fredag, vilket betyder att idag kommer älsklingen hit :D Det ska bli underbart. Tåget kommer 18:50ikväll så först blir det en hel dag i skolan och sen jobba. Lite segt, men det ska nog gå bra. Idag är iallafall Agnes med mig på jobbet :) Vi ska nog få det att gå fort :)
Just nu sitter jag och jobbar med sekt arbetet. Jag har ju Folkets Tempel å ska skriva en Rapport. E ganska svårt...
Men nu måste jag fortsätta! Jag kommer nog inte skriva nå mer förns på typ måndag, vi e lediga från plugget då föresten :D Vi hörs! Ha en bra helg, för de kommer jag ha :D


Får bli en gammal bild på gympagruppen :)

Kommentera

Publiceras ej