1 November

5kommentarer

Herregud november redan! Tiden går fprt säger jag bara! Nu är det snart jul :D
Planering för denna månad:

♥ Första tävlingen för terminen, i Järfälla.
♥ RC i Vännersborg
♥ Älsklingen kommer hit! :D
♥ Älsklingens födelsedag :) <3
♥ Första advent
♥ Ossian fyller år :)

Tror inte att jag har missat något nu. Hoppas inte det!
Idag har jag varit med Jennifer :D Massa trevligt! Vi har kollat på Barnen på Luna och pratat å gjort lunch :) Mys!
Sen jobbade jag, gick fort :) Nu kommer Micke hit strax och vi ska äta glass och kolla på film :) Najs!
Saknar älsklingen massa btw. Tänker på dig hela tiden älskling <3 Du e mitt allt
Vi hörs senare! Pözzzzz


5 kommentarer

Johannes

01 Nov 2010 19:47

Tack för en underbar helg älskling :-)

Det är väldigt tomt här nu

Du är mitt allt

F

01 Nov 2010 21:03

Tack själv älsklingen, var underbart :)

Saknar dig massa

Du e mitt allt <33

Jennifer

01 Nov 2010 21:26

Tack så mkt, haha, hälsa tbx! :D

UMA

01 Nov 2010 21:40

sv. Yes, ska träffa honom imorgon ;)

UMA

01 Nov 2010 22:09

sv. awsm

Kommentera

Publiceras ej