Konfirmation dag 1

0kommentarer

Hejsan!
Så nu e jag nästan konfirmerad :P Vi måste konfirmeras två gånger i olika kyrkor. Så idag var egentligen bara som ett litet genrep. Imorn konfirmeras jag på riktigt i Länna kyrka och då kommer hela släkten :D Idag kom Pappa, Sofia och Micke :) Jättekul att du ville komma å titta Micke! Ja och pappa å Sofia också såklart men känns lite mer självklart att dem ska titta ;) Fick två presenter idag :) Ett jttefint piercing smycke av Syrran och ett jättefint halsband av Micke :D Ett silver kors som hänger i ett svart snöra :D Tok fint! Tack så jättemycket ni två! :-)
Efter åkte Micke hem hit å vi har pysslat lite med hans kostym som förövrigt bestod av systembolakets plastpåsar ;) Han skulle på maskerad och representera systembolaget :P Haha tycker de var en ganska bra idé :P Sofia, Mathilda och Micke har även tagit första doppet idag! Jag kunde inte eftersom jag är sjuk... Men dem sa att jag inte missade något ;-) Nej nu ska jag sluta skriva å lägga in bilder istllet :D
Puss å kram <333






















Korset jag fick av Micke :D Har tyvärr ingen bild på piercingen :(


Tårtan min kära mor har gjort :D


Första doppet :D











Kommentera

Publiceras ej