Min dag i bilder

0kommentarer

Min dag i bilder :D

Vollybolltrunering i skolan











Första doppet































Ja, där var bilder fårn dagen :) Som ni säkert redan har listat ut så hade vi vollybollturnering i skolan :D Jagv ar däremot ändast med som moraliskt stöd men det funkade lika bra de :) men var extremt uppspelt :P Blir de när det är sånna här turneringar och man kan väl säga att colan jag drack på morgonen inte gjorde saken bättre :P
Vi slutade iallafall på andra plats :) Samma som förra året :P Nästa år vinner vi!
Efter åkte jag, Miccan, Jennifer, Sofia, Moa och Ida och badade :D Träffade Rosie, Ronja och Sebbe nere vid badet också :) Mycket trevligt! Första doppet var det ju för mig, Miccan och Jennifer :D Ganska kallt :P Men hoppade ändå i flera gånger :) Naajs! Sen stannade vi där och snackade lite och sen drog alla hem till sig :) Pluggade sen lite teori och nu sitter jag här :) Mycket trevlig dag! Inga lektioner heller :D Så det var min dag :) Ha de bäst puss å kram F <333



Kommentera

Publiceras ej