Konfirmationsdag 2

2kommentarer

Hejsan!
Sorry för dålig uppdatering! Ska berätta om gårdagen då jag blev konfirmerad på riktigt :)
Det gick jättebra, sa inte fel i kyrkan :) Vi åkte hem å käkade med släkten och jag fick massa fina presenter :) Vill verkligen tacka alla för att ni kunde komma och tacka för alla presenter :) Fick jättefina smycken, pengar, en drömfångar, psalmbok, en bok med bra ordspråk, gjordens coolaste plektrum, presentkort på guldfynd. Tror inte jag har missat något :) Betyder massa! Framför allt vill jag tacka mamma och pappa som har fixat allting :) Mat och allt sånt där. Ni är verkligen världens bästa! Älskar er!! <333
Nu till dagen. Har varit i skolan och nu ska jag iväg å kolla på Micke när han spelar fotboll snart :) Sen blir det hem å spela gitarr :) Rooligt!
Nu ska jag dra! Puss å kram <33

2 kommentarer

Vivi

10 May 2010 21:40

Tack själv Frida, jätte rolig konfirmation och trevlig lunchbuffé efter kyrkan.

Du var kanon!

Pussokram

F

10 May 2010 22:18

Tack så mycket :) <33

Kommentera

Publiceras ej