Syster i Spanien

3kommentarer

Godmorgon!
Söndag och jag ska konfrimeras (igen) Lite mindre nervös den här gången men jag antar att den kommer snart :P Alla släktingar ska ju titta idag. Men jag ska nog överleva, de gick ju bra igår :)
Efter blir det fika och sånt här hemma å sen måstej ag dra iväg på träning även om jag inte kan vara med å träna. Måste titta på ifall dem gör några ändringar i friståendet. Vi tävlar ju RM om några veckor så...
Just de, inatt drog Sofia till Spanien också!!! Med klassen :) Så nu ser man itne henne på en vecka!
Nej nu ska jag fixa de sista sen drar jag och blir konfirmerad på riktigt!! :D PoK

3 kommentarer

Hanna

09 May 2010 11:16

Åhh, jag önskar jag kunde vara där och titta på dig. Men tyvär har jag massa dumma extraträningar inför Sm..hoppas dt går bra iaf. Jag håller tummarna. Du e grym! Och jag saknar dig. <3<3

Mathilda<3

09 May 2010 17:48

Haha, bäst bild !! ;) <33

Vivi

10 May 2010 21:42

Vilken bild, häftig...

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej