Stressad!

3kommentarer

Usch det här har verkligen inte varit min dag! Fy sjutton säger jag bara! Varit på jättedåligt humör, varit gråtfärdig hela dage, irriterad. Önska verkligen att dem här dagarna inte fanns. Så jävla stressad just nu, massa prov å uppgifter som ska in. Har matteprov imorn, de är väl ungefär den lättaste delen av d jag har å göra. På fredag har jag musik prov och jag kan inte ett skit. Hur mycket som helst som ska pluggas på. Engleksa artikel ska vara klar den här veckan också och nästa vecka har jag en redovisning i SOn. Innan terminen slutar ska jag har räknat en hel kurs till i matten och en uppsatts om 1700-talet ska vara klart. Den har vi precis börjat med. Dessutom tävlar vi i helgen så nu gäller de å prestera riktigt bra på dem två sista träningarna. Nästa Torsdag ska vi spela upp de här som vi har övat på med gitarren å allt för hela skolan. De ska man ju gärna kunna också. Gaaaaah jag pallar inte mer! Jag orkar inte! Jag vill ha sommarloooooov!!! Tur jag har så bra och förstående vänner som alltid finns här för mig iallafall! Ni är guld värden tjejer! Älskar er <3333
Nu ska jag försöka ladda om för att sen gå på träning. Skriver kanske sen. Over and Out

3 kommentarer

okänd

25 May 2010 18:32

stackare - vet hur det känns

fördjävligt!

ta några djupa andetag,coola ner i hjärnan.

brukar funka för mig

Vivi

25 May 2010 20:15

Andas Frida andas.....du fixar det!

Pussokram

Hanna

26 May 2010 09:09

Tack vännen min! :D Jag e sååå taggad på EM! tihih :P

I know, nnu e dt inte långt kvar, spännande men också lite läskigt. SKönt med sommarlov juuuu :D kmr ni på min student??

Saknarsaknarsaknar dig. e du hemma i helgen eller e dt då ni tävlar?

love u ! <3

Kommentera

Publiceras ej