Sola!

2kommentarer

Hejsan!
Gör ni? Själv gör jag ingenting... Tråkigt. Har däremot solat massa idag :D Så jäkla skönt! drog på mig bikini och la mig i hammocken och tror ni inte jag somna eller? Tvärsov verkligen :P Och solen lös som tusan å de var skit varmt :D Det var underbart kan jag ju genast meddela! Så förhoppningsvis har jag blivit lite brunar nu :)
Imorn så ska vi till typ brandstationen med klassen och göra massa saker där. Inte riktigt fattat vad de e men dit ska vi iallafall :P Och vara där hela dagen :) Sen stannar jag kvar i Norrtälje för att sedan dra på träning :D Naaajs! Så sjukt kul de ska få bli att träna igen :D Men får nog ta de lite lugnt eftersom jag inte mår så bra idag.
Nej nu ska jag dra! Puss å kram<333

2 kommentarer

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

05 May 2010 19:08

Har du sett den nya ambulansen? Inte, se det på min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om den nya ambulansen som kommer snart finnas på väggarna och har du någon gång åkt ambulans? :)



http://ferhat.blogg.se/2010/may/utkast-maj-5-2010.html

bbellahh

05 May 2010 19:50

Fuskigt att du haft det så varmt! Här är det mulet och soligt om vartannat och blåser! Men grymt härligt att sola ju :)

Kommentera

Publiceras ej