Moppekurs

1kommentarer

Hej bloggen!
Så nu är det ny vecka. Har varit en hektisk helg vilken resulterar i lite bloggning. Ber om ursäkt men den ligger inte på största proretet just nu :P
Har ju varit på moppekurs hela helgen och jäklarns vad svårt det är! Hur mycket som helst som man ska kunna och körningen gick inge vidare den heller. Så nu måste jag plugga som satan den här veckan för att klara de första ``lilla´´ provet nu på lördag. Skulle inte påstå att det är speciellt litet eftersom om jag inte klarar de så är jag inte redo att skriva teoriprov sen och då måste jag ta extra kurse å de kostar pengar... Så bara å plugga på nu. Men det är väldigt intressant så de är ju ett + :) Ska köra i trafiken på lördag också. Nervöst säger jag bara!
Aja idag är det iallafall skola som gäller... Efter ska jag plugga matte och teori och förhoppningsvis blir det gitarr :) ser ut å bli en solig och varm dag idag också så ska nog kunna klämma in lite solning ;)
Ha en bra dag! Puss å kram <333

1 kommentarer

Vivi

17 May 2010 10:54

Jag vet att du kommer att klara moppekursen, jag har ju sett dig på skoter.....

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej