Micke, blivande stjärna?

2kommentarer

Hejsan!
Nu har jag just kommit hem från en kväll på Kontrast i Norrtälje :) Har kollat på Micke när han spela där :D Riktigt duktig var han! Väldigt roligt att se! Visst, lite små missar och sånt, men det var ju första gången han spela :) Och han har fixat ihop 20 låtar på en vecka! Det är verkligen meningen att han ska stå på scen! Och alla som blir något måste ju börjar någonstans, eller hur? Du kommer gå långt tror jag Micke :)
Dagen för övrigt har väl sätt helt okej ut. Var i skolan först, sluta tidigare för jag skulle till vårdscentralen. Har ju varit sjuk hur längesom helst nu så vi skulle kolla upp vad de var. Jag har ett virus sa dem... Irriterande, för virus kan dem inte göra någonting åt. Bara vänta tills man blir frisk och jag vet ju inte hur lång tid de tar. Och vi ska tävla RM3 om 3 veckor! Måste bli frisk nu verkligen!
Nu till något helt annat. Jag har fått virus på min dator. Upptäckte de nu när jag kom hem. Hela start menyn har lagt sig på kortsidan på datorn. Så nu lär jag väl behöva lämnna in den här också. Helvete! Inte vad jag behövde just nu kan jag ju säga! Gaaaah galen jag blir!
Aja kvällen blir lugn, ska lägga mig tidigt eftersom jag konfirmeras imorn :) Så lär inte skriva innan de! Önska mig lycka till! Puss å kram <333

Bilder från kvällen kommer :)

2 kommentarer

Wiman

08 May 2010 00:42

Jätte roligt att ni kunde komma!

Betyder jätte mycket för mig! <3

F

08 May 2010 09:56

Du var jätteduktig!! Riktigt kul var de :D <3

Kommentera

Publiceras ej