Igår och idag

0kommentarer

Hejsan bloggen!
Bara ett inlägg igår, jag vet, men hade massa å göra :) Grillade ju å så med Micke :) Mycket trevligt och gott!
Sen åkte jag på träning, den gick sådär. Väldigt seg i kroppen men tycker det gick bra ändå :) Kan ju vara så att kroppen fortfarande e seg efter min lilla sjuka tid :P Men jag jobbar på de :) Snart är det som vanligt igen!
Efter träningen duschade jag lite fort för att sedan gå till Mathilda som var ute på landet :D Vi kollade på gammal julkalender. Tradition ju ;) Älskar dig Mathilda <333 I sommar, då jäklar vad kul vi ska ha! Eller hur?! :D
Aja så såg iallafall min dag ut igår.
Idag ska jag till Stockholm med mamma :D Vi ska shoppa lite grejer, behöver nya skor och shorts. Ska även försöka kamma hem en till bikini :) Efter ska jag till den underbara bruden Jasmine :) Jag, Jasmine och Agge ska käka pizza, kolla film och ha det väldigt mysigt! :) Me like! Ska bli otroligt mysigt!
Nu måste jag klä på mig så vi kommer iväg någon gång! Ha de bäst pussokram <333

Hinner inte med ngn bild!

Kommentera

Publiceras ej