Hemma från katrineholm

0kommentarer

Hejsan!
Hemma från Katrineholm. Tävlingen gick inte bra alls. Vi kom nästan sist. Väldigt tråkigt måste jag säga! Förträningen gick så sjukt bra, aldrig haft en så bra förträning, så vi var väldigt säkra på att gå till final den här gången. Men icke sa nicke. Vi gjorde bort oss totalt på tumbling, riktigt dåligt var de. Annars kan jag inte komma på några större missar. Jag gjorde en miss på mitt överslag... Aja de e så de e antar jag. Hade vart kul å gå till final bara. Förövrigt har jag haft sjukt roligt! Skrattat otroligt mycket! Tog tyvärr inte en enda bild, så räkna inte med några bilder :P De var lite kortfattat om helgen iallafall.
Nu till dagen. Dagen har varit mycket lugn :) Inte mycket som ska göras i skolan nu dem sista veckorna som jag trodde att det skulle vara, fick reda på att vi inte ska ha några matteprov och historian ska vi fortsätta med i höst igen. Gjorde min SO redovisning om Islam idag också så en grej till å stryka från listan :) Matten gör vi typ inge vettigt, hjälpte Anton massa med matten :) Elelr hjälpte å hjälpte, han behöver inte hjälpas :P Mest å se till att han jobbar :P Men jag lär mig mer av å sitta och kolla på när han jobbar än å göra de vi gör nu :P
Nej nu måste jag äta, Micke kommer snart och hämtar mig, ska kolla på när han spelar fotboll igen :P
Ha de bäst puss å kram <333

Kommentera

Publiceras ej