Helt okej dag :)

2kommentarer

Tjoooobreee!
Hemma från plugget :) Skönt! Helt okej dag idag faktiskt även fast det är tråk dag :) Hade ju 3orna i gympa först. gick sådär. Hade kunnat gå bättre tycker jag... När vi kom tillbaks till skolan var de direkt till Tyskan som gällde, men det gick faktiskt riktigt bra på tyskan idag :) Fick lite gjort för en gångs skull :P Sen hade vi engelska å den gick bra och sist men inte minst hemkunskap :) Vi fick göra pizza :D Mums! Nu ska jag snart till träningen :) Tror däremot inte jag kommer kunna vara med och köra hela tiden för jag har haft ganska ont i huvudet idag och får ont så fort jag anstränger mig... Men får se, de kanske går över när jag tränar :) Hoppas på de! Ska gå tidigare från träningen också för ska kolla på dansuppvisning. Känner att tränarna inte kommer bli jätteglada på mig... Men hade ingen aning om att jag skulle vara sjuk i flera veckor när jag bestämde de. Och som sagt, de kanske är lika bra å ta de lugnt i början.
Aja får se om jag skriver mer idag. Annars skriver jag imorn! Puss å kram <33


Vad skulle jag göra utan er? <333



2 kommentarer

Miccan

16 May 2010 20:56

vad skulle vi göra utan dej? :) <33333

F

16 May 2010 23:08

Tack gumman!! :) <33333

Kommentera

Publiceras ej