Godkänd!

0kommentarer

Jag blev godkänd!!! :D Nu är det bara ett teori prov kvar som jag inte får göra förns jag har fyllt 15 sen så får jag köra moppe :D Så jävla najs!Gick jättebra att köra i trafiken, lite nervöst i början och lite små fel men det mesta gjorde jag riktigt bra sa han :) Har varit en riktigt bra kurs det här, har lärt mig mycket! Så de var väldigt skönt! Micke kom till undersättning också och räddade min dag :D Jag skulle fått vänta från klockan 13 till 16:30 på att får köra i täby alldeles själv men tack och lov var Micke där i krokarna och jag fick vara med honom hela tiden :D Tack Micke!! Vi köpte strängar till min gitarr, gick i Täby C och spela lite gitarr i solen :) Mycket trevligt!
Ska väl berätta lite om gårdagen kanske :) Kom hem från skolan, Jentan kunde tyvärr inte följa med hem för hennes kusiner skulle komma :( Men jag la mig och solade lite och tog de lugnt sen kom Micke och vi drog ner å bada med Sofia och Mathilda :D Var inte direkt varmt :P Men....... svalkande iaf :P Sen åkte vi hem till oss igen och jag å Micke kolla på en film :) Kommer dock inte ihåg vad den heter men den var riktigt bra. Fast slutet var värdelöst. Hatar sånna slut. Men förövrigt var filmen bra :P  Sen drog Micke hem runt 11 någon gång och jag gick å la mig runt 12. De var min dag de :) Kvällen ser lugnt ut, kanske en film eller något. Får se.
Nej nu ska jag käka! Puss å kram <333



Kommentera

Publiceras ej