Gårdagen

1kommentarer

Hejsan!
Sitter å har tyska. Helt okej när man får ha datorerna :)
Kan ju beskriva lite kort om gårdagen. Först var jag och tog kort till konfirmationene :) Gick bra, fast jag såg ut som en präst ;) Efter så åkte jag inte på träningen som väntat :( Mådde inge bra... igen... Asså vill bara bli helt frisk igen! Så jag satt hemma. Hade i och försäg kul då med, webba å chatta :P Men börjar få träningspanik nu! Men imorn ska jag på träningen iallafall :)
Idag efter plugget händer inget :P Händer inte mycket i mitt liv just nu känner jag :P Ska plugga lite matte och ta de lugnt. Ligga i hammocken :) Måste vara ute lite. Sitter inne på tok för mycket. Kan ju alltid ta med mig gitarren ut å spela lite :)
Just det! Måste även tillägga att jag har världens bästa kompisar! Att ni stod ut med mig igår de fattar jag inte. Men ändå e ni där å stöttar å tröstar :) Ni e fan de bästa som finns! Älskar er tjejer <33
Nu måste jag fortsätta jobba! Puss å kram <33

1 kommentarer

Vivi

05 May 2010 17:57

Vadå inget händer....du har ju fullt upp hela tiden!

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej