Friday I´m in love

5kommentarer

Fredag :D Solig sådan också! I love it! Blir nog en varm dag idag. Efter plugget hänger Jentan med mig hem :) Vi ska vänta på att Sofia kommer hem och sen drar vi och badar! :D Asså är det sommarkänsla nu eller? Skoja inte! Så jävla underbart! Lite kallt i vattnet fortfarande dock :P Men de värms upp snart :)
Imorn är det helg :) Jag ska på moppekurs. Ska köra i trafiken och göra prov :S Scaryyyy!! Får se hur det går. Får hoppas på de bästa.
Skoldagen lär väl bli en vanlig tråkig skoldag. Men ingen idé och deppa för de! Halsen känns bättre idag också :D Imorn är den helt borta! Eller dne kommer nog vara de redan i eftermiddag :D
Nej nu måste jag dra! Ha en underbar fredag allesammans! Pusssssar <333


Frida happy!!! :D Ibland får man bjuda på sig själv ;)

5 kommentarer

Hanna

21 May 2010 09:39

LYCKA TILL med moppekörandet och provet! ;) DU kmr klara dt perfekt! Dt vet jag! saaaaaknar dig massor nuuuu! <33

F

21 May 2010 15:34

Tack gumman!!

Saknar dig med!!! Snart e de sommarlov då kan vi träffas massor :D När var det ni skulle till cypern?

Pussar <3333

Sofia!

21 May 2010 17:30

Nej det får du inte, men du kan få låna kameran och gå ut och fota xD

Vivi

21 May 2010 18:53

Lycka till med moppekörningen! Den fixar du galant, jag vet, jag som har åkt skoter med dig!

Och fortsätt krya på dig!

Pussokram

joanna

22 May 2010 16:55

kommentera gärna min blogg :)

Kommentera

Publiceras ej