Frida har tråkigt

2kommentarer

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Både bra å dåligt
När kramade du någon sist? Några minuter sen
Saknar du någon speciell person? Jupp
Har du svårt för att bli kär? Vet inte.
Är du singel? Ah
När fick du senast en komplimang? Idag tror jag
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nää
Hånglat med nån riktigt ful: Nää
Hånglat med fler än 50 pers: Haha nää
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nope
Gjort något riktigt dumt? Ja de har jag nog
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans?
 Nää
Gjort nåt olagligt? Tror inte de
Fått din mamma att gråta? Vet inte
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? Haha ja :P
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja absolut
Tar du droger? Nej!
Dricker du? Varför skulle jag?
Vilka kläder sover du i? Stor t-shirt och trosor
Vad hatar du verkligen? Folk som sviker, pms
Varit kär? Jupp
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Nej
Vill du ha barn? Klart
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Kommer jag inte ihåg
Såg dig gråta? Agge tror jag
Fick dig att gråta? Passar på den :P
Du delade en dricka med? Så bra minne har jag inte :P
Du gick på bio med? De var väldigt längesen jag gick på bio. Kommer inte ihåg
Skällde på dig? Kmr inte ihåg
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma: Godnatt
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Jupp
Pussat någon? Nää
Köpt någonting? Ja :)
Sjungit? Klart jag har ;)
Saknat någon? Saknar någon jämt
JAG HAR:
Digitalkamera? Jupp
Systemkamera? Nää
Telefon på rummet? Ja :)
Egen dator? japp
Könssjukdom? Haha nej
Bra kompisar? Dem bästa!

2 kommentarer

Wiman

15 May 2010 00:25

Jag skällde på dig igår :p

Vivi

15 May 2010 17:25

Verkar som du har ett riktigt bra liv!

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej