Dålig uppdatering=långa och tråkiga inlägg

0kommentarer

Dåligt uppdatering, jag vet. Söndag idag iallafall, vilket hade betytt vanlig skoldag imorgon men vi har studiedag imorgon så är ledig en dag till! :D Älskart! Idag har jag hjälpt pappa att sätta upp hammocken :D Guuud vad jag älskar den! Så jäkla skön att ligga i! Jag typ bor i den på sommrarna :P Sen har jag tagit mig en liten tupplur :P Vet inte vad de e med mig, men har verkligen börjat älska å ta tupplurer mitt på dagen när man inte har något att göra :P Hehe.... Senare bär det av mot träningen, får däremot inte träna, men jag ska vara med och titta på :)Saknar alla underbara gymnaster! Just de! Tjejerna tävlade ju i helgen också! Tyvärr så räckte det inte till en finalplats... Tråkigt men dem kom på 20 plats av 45 lag så jag tycker ändå det var väldigt bra jobbat! Hade tydligen varit vääääldigt jämt.
Gårkvällen var trevlig också :) Repet gick bra, fast man blir helt slut i huvudet :P Efter åkte jag å Micke hem till mig å vi kollade på film. 8 Mile såg vi. Sjukt bra! Sen kollade vi 24 till halv 2 :P Jag somnade 2 gånger :P Var toktrött!
Men nu måste jag dra! Puuuuussar <333

Kommentera

Publiceras ej