Dålig uppdatering, jag vet!

0kommentarer

Godmorgn bloggen!
Förlåt för extremt dålig uppdatering men har verkligen haft fullt upp!
Var ju i Stockhol mmed min mor i fredag och gud vad trevligt vi hade! Fick med mig massa fint hem också, tror bilder kommer sen :) Efter åkte jag till Jasse å jag, Jasse och Agge hade lite mysig filmkväll med pizza, glass, godis och mycket skratt som alltid när man med dme brudarna :D Jäklarns vad mys vi hade!
Och igår var första gången på moppekursen :) Ska berätta om de mer i ett annat inlägg när jag har lite mer tid :P

Nu ska jag snart iväg på moppekurs igen :9 Just det, de var träning igår också. Vi var bara 7 pers :P haha så blev inte så seriös tävling :P Men de var skönt, fick till en bra dubbel och nån bra skruv :) Sen kom min pluttis hem igår också :D Saknat henne massa ju! Men nu måste jag dra! Puss <333

Kommentera

Publiceras ej