Brandstation

0kommentarer

Tjoo!
Just kommit hem från norrtälje :) Varit där hela dagen idag. Var på brandstation med skolan. Riktigt roligt faktiskt! Väldigt intressant. Fick höra om en massa hemska saker som verkligen gör att man förstår hur farligt saker kan vara och fick lära oss massa bra :) Så var en riktig toppen dag tycker jag! Efter gick jag, Agge och Jasse lite i Norrtälje :) Jag fick med mig en bikini hem :) Aldrig fel! Sen kom mamma å pappa in med bilen för att lämna Moa och Sofia på gympan. Jag kan fortfarande inte träna :( Ska åka till vårdscentralen imorn för att kolla vad som e fel på mig.
Iallafall så var de underbart å få se lite gymnaster igen :) Inte sett dem på länge! Sen åkte vi å handlade till min konfirmation som e i helgen :) Och nu sitter jag här :) Ska väl sitta här resten av kvällen å ta de lugnt.
Skriver kanske mer sen! Puss <333

Kommentera

Publiceras ej