Börjar få lite ordning

2kommentarer

Idag känns det mycket bättre. Ber om ursäkt för mitt lilla neggo inlägg igår men igår var verkligen inte min dag...
Men idag är en ny dag :D en bra dag! Börjar få lite ordning nu. Gjorde matteprov idag så nu är det ett prov mindre å tänka på :) Matteprovet gick sådär 14/20 fick jag men däremot så hade jag bara ett fel på ett annat matteprov jag gjorde för ett tag sen :) Blev även klar med engelska artikeln så de var skönt de med :) Nu är det musikrpovet som är på fredag som jag ska plugga till. De går hyfsat. Bara å plugga på.
Gick å la mig jättetidigt igår kväll också, vilket var otroligt skönt. Så nu är jag ordentligt utvilad också :) Skönt!
Nej nu ska jag fortsätta plugga! Puss å kram <333

2 kommentarer

Vivi

26 May 2010 22:08

Du ser, allt ordnar sig!

Pussokram

Vivi

26 May 2010 22:09

Du ser, allt ordnar sig!

Pussokram

Kommentera

Publiceras ej